VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is het verschil tussen de coachingsabonnementen die jullie aanbieden?


Wij bieden twee verschillende abonnementen aan - basis en uitgebreid.


Abonnement basis

  • Wij komen één keer per drie maanden langs om samen naar jouw administratie en post te kijken.
  • Wij behandelen dan alle onderwerpen waar je vragen over hebt.
  • Wij kijken samen naar de inkomsten en uitgaven van de afgelopen periode om te zien of deze in balans zijn.
  • In de tussentijd mag je altijd bellen met vragen; als we je telefonisch kunnen helpen dan doen we dat meteen. Zo niet, dan blijft je vraag wachten tot ons volgende bezoek. 
  • Één keer per jaar controleren we alle toeslagen en mogelijke financiële tegemoetkomingen waar je recht op kan hebben. Indien dat zo is dan helpen wij jou om deze aan te vragen.
  • Één keer per jaar controleren wij of er nog uitgaven zijn waar je op kunt besparen, zoals je telefoonabonnement, verzekeringen, etc.
  • Één keer per jaar helpen wij jou met je belastingaangifte.


Abonnement uitgebreid

  • Wij komen één keer per maand langs om samen naar jouw administratie en post te kijken.
  • Wij behandelen dan alle onderwerpen waar je vragen over hebt.
  • Wij kijken samen naar de inkomsten en uitgaven van de afgelopen periode om te zien of deze in balans zijn.
  • In de tussentijd mag je altijd bellen met vragen; als we je telefonisch kunnen helpen dan doen we dat meteen. Zo niet, dan blijft je vraag wachten tot ons volgende bezoek. 
  • Één keer per jaar controleren we alle toeslagen en mogelijke financiële tegemoetkomingen waar je recht op kan hebben. Indien dat zo is dan helpen wij jou om deze aan te vragen.
  • Één keer per jaar controleren wij of er nog uitgaven zijn waar je op kunt besparen, zoals je telefoonabonnement, verzekeringen, etc.
  • Één keer per jaar helpen wij jou met je belastingaangifte.